onsdag 5. oktober 2011

Trallala..

Veldig fornøyd.
Kroppen virker og treningsdagene flyter som planlagt.
Fri i dag.. Ungenes siste sykkeltrening i kveld.
I går var jeg på Sportica og kjørte 4x10 før timen til Magnus. Ble en fin lang økt.. Gooodsliten og fornøyd!
Mandag sykla jeg nesten 3 timer ute på Offroad. Mulig en av de siste turene ute lagngs veien på kvelden uten lys... Det ble både kaldt og mørkt.

I mårra er det kake med 34 lys og planen er å "feire" her:

https://www.facebook.com/update_security_info.php?wizard=1#!/event.php?eid=199914790081396

Sånn ellers så her jeg omplassert en av gullunga mine...og det gjør litt vondt..

Surv og grin... fine, lille gule sykkelen min...
Egentlig er jo ikke helt sikkert den nye er så gæli heller..men...
Bare det at akkurat nå er jeg uten sykkel og det liker jeg dårlig.
...men jeg tror det årner seg for snille jenter..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar