onsdag 13. juni 2012

solbrillestortveldigfornøydsmilefjeeees...

Jeeee, jippi, kake, is, brus, flagg og faner...Hurra.
Behandling nr to hos den litt over middels brutale Frank på Helse+ er historie og jeg er akkurat nå veldig veldig glad..og litt blå.
Denne slemme, hardhendte mannen med vibrerende svææææært smertefulle våpen er nok helten min akkurat nå..
Akkurat ferdig med min første intervalløkt på leeeenge...UTEN smerter eller ubehag!!
Kjørte bare 5x5 min terskel, men likevel.. for en uke siden ville det vært helt umulig.
I går kjørte jeg 2 timer rolig og mandag 1 time. Hele uka inne på spinningsykkelen. Rolige, jevne tråkk uten noe rykk og napp..

sesongen blir helt annerledes enn jeg planla, men nå tror jeg nesten jeg tør tro at den ikke er over likevel...
Tirsdag skal jeg ha en behandling til også får vi se hvordan det går.
Nå har jeg en aldri så liten jobb å gjøre i forhold til pusten min merker jeg..selvom det ikke var noe stress å ligge på trerskel egentlig.. jaja. 
Det går bra sa folk..
Skal ta det med ro og gjøre som jeg får beskjed om. Viktig at jeg ikke blir for ivrig nå.. Tror ikke jeg har hatt så vondt noen gang jeg faktisk og jeg har absolutt ingen planer om å trigge tilbake den dritten der. Overbelastning lissom... æsj ass.. det skjer IKKE igjen!!
Sjefen tro akkurat filler av sykkelen sin, så mye kan tyde på at han også er på full fart tilbake til normalen..
Et par uker nå, så er vi uovervinnelige!!

Sommeravsluttning for Sara i dag.. snart ferdig i 1.klasse..noe sier meg at jeg drar på åra..


Til helga skal jeg prøve meg ute igjen og er veldig spent på hvordan det går..
Ja, sånn apropo helg lissom.. Det er straks fræddan. Det må feires!!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar