onsdag 17. august 2011

Litt ugreie dager...

Lykkerusen har på ingen måte gitt seg, men jeg er slett ikke på topp...
Fredag var såklart en stooooor dag. Noe av det beste jeg har opplevd faktisk.
Ingen vits i å gjøre noe forsøk på å forklare den følelsen av å stå på pallen med mestertrøye...

Helga i Trondheim var jo ikke ferdig på fredag...men jeg var visst ferdig. Lørdag stillte jeg til start til 2 mil tempo. Noe jeg vanligvis synes er veldig gøy. Etter ca 3 km merka jeg at jeg ga opp litt.. jeg trilla inn til 7. plass tror jeg.. Så sur som jeg ikke trodde jeg var i stand til å være engang... uff, ikke bra.
Humøret kom på plass igjen og på søndag sto jeg på startstreken igjen. Norgescup i en vindfull tung løype.
Ble overraska over hvor lett det gikk.. men det skulle visst ikke vare. Bare 2 mil ut i rittet fikk jeg helt komisk vondt i magen og sleit med å få puste..
Litt pinlig hele greia i grunn, men det endte med at jeg lå på bakken og vrei meg som en halvdød reke..
hyperventilerte og ble borte..
Ble plukka opp av sanitetbilen og kjørt inn til mål.
Husker fint lite av det rittet der og har nå brutt fellesstart for første (og siste) gang.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar