torsdag 25. august 2011

Tilbake fra villmarka..

Hjemme igjen etter noen kjempefine dager på villmarksleir med 10.trinn.
Har ikke fått trent noe, med unntak av sykkelturen opp til leiern på mandag og klubbtempo på tirsdag.

Har vært litt bekymra for formen i det siste, så på tirsdag var jeg en tur hos legen også. Har jo ikke tålt å presse meg i det hele tatt i det siste uten å svime av eller kaste opp..
Ble tatt veldig seriøst i mot og grundig undersøkt. Lang samtale, masse blodprøver, blodtrykk, blodprosent, ekg osv..
Fant ikke noe galt. Skal tilbake om en uke. Venter på svar på blodprøver.
Sliten, sa legen.. du er sliten.

Fikk beskjed om at jeg kunne trene, men lytte til kroppen og holde igjen litt..
Javel, sa jeg og dro på klubbtempo samme kveld.

Følte meg helt fin og hadde lyst til å sykle fort.
Pressa på det jeg klarte og følte at jeg fikk god flyt og fart.
Tok igjen 3 stk og var fornøyd med farten til vending.. men så var det to digre kuer som sperra veien for meg. De sto mot hverandre og brukte ca hele veien.
Det kom en bil som jeg trodde kom til å skremme vekk de store, dumme dyra.. så jeg la meg bak. Neida, kuene skulle ikke flytte seg med det første.. omsider kom vi forbi, men da var mannen i bilen blitt til en sinnamann og ville ikke ha syklistene rundt bilen sin, så han begynte å bremse og svinge osv.. Livsfarlig.
Uansett hvor mye jeg tapte på den lille episoden der, er jeg i grunn fornøyd med tia. 14.26 er ikke sååå dårlig, med tanke på at jeg egentlig ikke er helt frisk for tia.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar