fredag 28. september 2012

Fredag..
Vakke kjipt med helg nå assa..
Gamlemor blir jaggu litt sliten etter en uke på jobb hu gitt..

Jeg ligger som en gammal pudding på sofan, mens de andre sykkelfrøknene kjører bakketempo i den siste runden av cupen.. I mårra kjører de fellesstart for så å drikke seg fulle på banketten. Egentlig en ganske morsom greie. Ække bare bare når 100-vis av syklister som "aldri" drikker plutselig blir litt over middels tørste på samme tid.

 

 Ække sånn at jeg har blitt lat da selvfølgelig. Det er bare det at sesongen 2012 er over for min del.
Dessuten har jeg vel kanskje bestemt meg for at jeg ikke kommer til å bruke så mye tid på fellesstart framover..(kanskje..)
Sesongen 2013 er så smått i gang og fokus på tempo blir det viktigste fra nå..(kanskje..)
Målene for neste sesong er satt og jeg gleder meg til å nå dem!!



Litt synd at sesongen er over egentlig. Selvom jeg nådde et av hovedmålene mine, fikk jo formen min en alvorlig knekk i vår. Derfor har rittsesongen min vært kort i år.
Avslutta helt ok i feiring forrige helg. 2.plass bak thrude. 3 mil på 44.53
Veit det ikke er en hysterisk bra tid, men det var gøy og jeg følte jeg kjørte tempo igjen...så nå har jeg lyst til å kjøre mer.

 

 

 
Planen var nå å ta en liten pause..men fyttikatta. Det går ikke og det er nok de som bor sammen med meg helt enig i. En kropp og et hode som forventer en viss mengde trening, må nesten få det..i allefall ca halvparten.
Så da er vel 2013 sesongen i gang da.
Ble klubb-spinning på Sportica på tirsdag og hjemmetrening i dag.
Terskeldrag er det som står på planen nå. Igjen og igjen..
 
Blir veldig spennende framover. Ny laktat-test om ca 1 mnd. Lurer på om jeg trener med riktig puls.. og ikke minst: Har det skjedd noe med watten?? Veit jo at jeg ikke kan sammenligne resultatene fra forrige gang i og med at det blir brukt ulike ruller osv..(men jeg kommer til å sammenligne likevel..)
Apropo det, så oppdaget jeg en ny liten sak på treningsrommet..
Egen wattrulle..så nå skal det bli årnings på testing og trening tenker jeg.
 
 
 
Slynge står visst på bursdagønskelista mi også, så da får vi se da..om jeg blir veltrent og lekker i løpet av vintern.
 

 
Har trua!!
 
 
Nå er det hælj. Guttepjokken skal snart hentes på fest og frøkna kommer vel straks inn hu og..
Lukter mat her også.. jeg liker mat!!
 
GOD HELG
 

 
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar