torsdag 20. september 2012

 
Plutselig er bloggen min oppe og hopper igjen, så da får jeg bare kline til da.. Takk for hjelpa Tone. Den ser ikke like kul ut som den gjorde før, men det fåkke hjelpe. Kanskje jeg klarer å fikse det en gang..men det blikke no i dag.

Gidder ikke skrive om det som har vært... Alt er så lenge siden og det er ikke noe særlig resultater å skryte av.
Har jo kjørt noen ritt siden NM..
Beste jeg har fått til er vel mila på 14.16 og tomil i "storm" på 29.21...
På søndag er det siste innspurt på denne sesongen. Da skal jeg kjøre 3 mil i Feiring.. Det får gå som det går. Etter det er denne sesongen over og godt er det!!

Har så smått begynnt å tenke på 2013. NM på bane er ikke veldig langt fram i tid, så nå er det bare å henge i. Bør komme meg til Polen om ikke så altfor lenge.
Har innvilget meg en liten pause fram til oktober. Trener jo såklart, men stresser ikke med å presse inn et visst antall timer pr uke og sånn.. har jeg ikke tid, eller litt vondt i vilja, så dropper jeg det..
Heldigvis skjer ikke det så ofte.
Mye gøy som skjer framover. Klubben får stadig nye medlemmer og det er ikke småtteri jeg skal prestere når snøen smelter..men det er lenge til.

I dag ble det hjemmetrening på meg.

 
 
I dag virka jeg ikke så veldig bra.. skulle liksom kjøre 5x5 på terskel.. måtte jobbe dustete hardt for å komme opp og beina var sure som en trassig 9 åring..men jeg kom meg gjennom.
(Kan jo nevne at jeg hadde en bra økt på tirsdag da)
 
Treningsfri i mårra og bryllup på lørdag til disse to finingene!!
 
 
Jepp, da er jeg vel tilbake som blogger da..Hyggelig at du leser. Legg gjerne igjen en liten kommentar, så blir det enda litt hyggeligere..og da snakker vi lissom..



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar