fredag 24. desember 2010

hmmm..

Henrik og jeg ligger på hver vår sofa og ser på "alene hjemme"...
Begge to sånn passe kvalme..men det går over til i mårra tidlig såklart.
Han syns det er veldig kult å være så lenge oppe, jeg syns det er kult å tenke på at vi skal sove litt lenger enn seks i mårra.

Litt av en dag i grunn..
Sov elendig dårlig.. ikke veldig vanlig med falsk krupp når man er 7 år, men Henrik plages stadig av det. Dro til legen i dag tidlig og fikk medisiner, så håper denne natten blir bedre.

Da vi kom hjem fra legen lukta det juletre her til barnas store begeistring..
Pappa-Espen hadde vært her og planta tre i stua. Klar til pynting.
Henrik var litt slappfisk, men fikk da hengt opp litt han og. Ble så fint atte.
Flåklypa på tv i kveld, så da ble det to timer på rulla for ego-mamsen.. 60% intensitet. Kjedelig, men godt å få gjort..

Hmmm.. var innom butikken en tur i sta også. Fant plutselig ut at jeg "trenger" ny Trek temposykkel..
ja, jo.. jeg er faktisk nesten sikker på at jeg MÅ ha.

Planen er å rekke en terskeløkt i mårra tidlig.. Bør få til det.

Kom en snill mann og leverte en pakke på døra her i sta. En rød Wii med Supermario spill.
Veit to små som kommer til å syns at de har verdens kuleste foreldre i mårra kveld.


Henrik kom med en veldig søt oppfølging av samtalen vi hadde her om dagen.
I går sa han:
"mamma, hvis du noen gang får en ekte gullmedalje... så blir jeg og Sara ekte gullunger"

Nå er det sovetid.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar