mandag 13. desember 2010

Luciamandag



Litt stressa ettermiddag med luciafeiring i barnehagen kl 15.30..
Rakk det akkurat(fordi den nye bilen min egentlig er en forkledd racerbil) og Sara var selvfølgelig den søteste!
Resten av ettermiddagen brukte vi til julegaveshopping på jessheim. Hadde det så koselig atte.
Var ikke hjemme før åtte. Kan ikke akkurat si at jeg gleda meg til å trene..men heldigvis gadd jeg!!
la unga på lading og klatra opp på rulla med pulsklokka på.
Fikk beskjed om å kjøre intervaller med 80% intensitet.
5 stk på 8 min. Fikk omsider klokka til å virke og hadde en fiiin økt. Føltes bra å ligge på helt jevn puls, men 8 min var da jaggu lenge nok..også 5 ganger da..
Fornøyd og go-sliten nå.
Så får vi se da, om jeg er klar for max i mårra.
Intervaller opp til tårnet med ånkli blodsmak.

Var oppi tårnet i går også, men da var jeg flink å gikk roooolig :o) Brukte 3 timer fra sykehuset. kald på nesa i bilen hjem, men fint å være ute i vintersola.

Nå er det tid for litt soving.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar