onsdag 16. november 2011

gjør så godt jeg kan..

Litt tunge dager...
Veit godt hva jeg skal og hva som forventes..og jeg gjør det, men det har vært noen tunge økter. Sliter med å få pulsen opp når jeg skal det...og sliter med å holde den nede når det er langkjøring. Itilegg kjennes det ut som noen har gnagd på låret mitt.. atalt!


I dag har jeg kjørt to timer rolig.. og det tok 1 time før det løsna..
Kjipt å sitte der og føle at alt er feil...flaks at jeg da ikke vipper av og gir opp..Den siste timen gikk veldig fint og motivasjonen er på vei tilbake.. Det er nok noe jeg må jobbe med det der..Jeg kan faktisk ikke forvente at alle dager skal være like gode.
Innimellom må jeg vel bare finne meg i at tre dager etterhverandre er tunge, sånn som denne uka.


Mandag kjørte jeg halvannen time rolig med styrkedrag..
Tirsdag 6x8 på treskel med to min pause...slapp meg altfor langt ned i pausene og sleit med å få pulsen opp igjen.
Snittet ble nok litt lavt..
Merker jeg må skru til ganske bra for å finne rytme og få pulsen opp, så låra får virkelig kjørt seg nå.

Sjefen sier det er greit!


Sånn ellers titter stadig ut av vinduet full av angst for at det er hvite ting på vei ned.. Jeg har virkelig ikke lyst til å gå på ski!!


Når jeg ikke trener, titter ut av vinduet eller danser med en litt i overkant aktiv toåring i stua, så maaaler jeg...tryller fram de vakreste barnerom..
I dag ble Sara sitt rom lilla.
Bare resten igjen nå, så er det ferdig!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar