mandag 28. november 2011

pust og pes...

Man skal alle dævve.. trodde et øyeblikk at det var min tur i dag, men litt sure oppstøt og brekninger er visst ikke noe å bry seg om sier sjefen. Kanskje jeg takker han en dag, der oppe fra pallen... håper det (for hans del...)
Tøff start på uka.. 5x8min høres ikke så mye ut, men i dag var det helt på grensen gitt. Tok i så tårene spruta og ble stappa rett inn i isdusjen etterpå..



 Legg spesielt merke til skohylla uten dører som er plassert midt i stua.. kan ikke prioritere oppussing hver dag..


Lenge siden jeg har skrevet nå..men forrige uke ble en bra uke. Fulgte planen og fikk til 5 økter. kanskje litt varierende kvalitet, men sjefen er fornøyd tror jeg..


I går hadde jeg ikke lyst til å trene..men jeg ble stappa oppi sparkebuksa med beskjed om å sykle i retning Lillestrøm. Der venta et hav av alle mulige farlig gode kaker og en kul liten Casper som feira 7 års dagen sin.


Kakemonsteeeeeer

Ja, ja... men nå er det slutt på tullet..  Veit jo at det er veldig kopete å si, men jeg har det veldig bra for tia...og da liksom bare mister jeg litt kontrollen på inntaket av tøyseting og dermed også vekta..
Plutselig var det veldig kort vei opp til det støgge 7 tallet igjen og jeg kjente panikken knyte seg rundt sideflesket. Har tatt over kontrollen og er på vei ned igjen tror jeg. Har satt meg et mål om å være stabil på 65 før jul også jobbe meg videre ned til 60 i løpet av årets første 3 mnd. Jeg bør klare det. Utfordringen blir å ikke miste muskler på veien.. Klarte det i fjor, så jeg får satse på at det funker i år også.
Ja, så var det denna treninga da..

Mandag: Intervalløkt hjemme i stua sammen med sjølveste sjefen.


Tirsdag:  Fri

Onsdag: Pyramide hjemme i stua. Unga fikk "middag" på Mc.Donalds og jeg fikk slite i fred..
4-6-8-10-10-8-6-4 + 20 min oppvarming og 20 min nedkjøring.

Torsdag: Rett til SATS Lillestrøm etter jobb for 2timer og 30 min rolig langkjøring.

Fredag: Litt stressa tilskuer foran en enda litt mer stressa sjef som skulle til stangehallen samtidig som han skulle servere og liksom ha en hyggelig fredagstacomiddag med alle unga.. hehe..
Jaja, jeg fikk 2 timer rolig.

Lørdag: Huset fullt av glade barn. Treningsfri.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar