fredag 11. november 2011

:o)

For ca 10 år siden var jeg i ganske god form. Eller, egentlig veit jeg ikke om jeg var det...men jeg og Therese slo ihjel utallige timer på SATS på Jessheim..Favorittinstruktørene var Kenneth og Odd Idar. De var sååå kjekke også spillte de akkurat den musikken vi digga...
Titta på timeplaner, for det frista ikke med stuespinning i dag.. ble barnslig glad da jeg så at Kenneth skulle ha en hardtime på ELIXIA nå i kveld... Jeg hadde intervall på planen.
..og jadda, Kenneth svarte til forventningene han!! Veldig kul musikk og full sal. Jippi..
Hvis jeg hadde trent hjemme hadde det blitt 4x10min på treskel i dag og faktisk ble det ikke så halvgæærnt, selvom det ble litt ujevn lengde på draga. Største utfordringen i dag var å stoppe pulsen på riktig antall slag.. Skal liksom ikke over 163 på disse øktene og det er ikke lett når musikken dundrer og beina er gode som gull. Ser på klokka at jeg var oppe på 167 en liten tur. Nesten umulig å ikke bli revet med når Kenneth står foran sykkelen og brøler.

Nå er det helg og jeg sitter her med både potetgull og brus..og bak sofan driver det en gal mann med intervaller..syke, gale, lange, svette intervaller..

Fikk morsom pakke i dag:

Nå skal jeg sove og i mårra skal jeg ut på langtur...tror jeg...kanskje...hvis jeg har lyst, og det har jeg sikkert..


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar