lørdag 17. mars 2012

Gleder meg..

En slags ventehelg med mye å gjøre..
Tirsdagen kommer nok helt sikkert før jeg er klar som vanlig.
http://www.yr.no/sted/Spania/Balearene/Palma_de_Mallorca/langtidsvarsel.html
..er ikke veldig fornøyd med dette her, men det skal bli fint å få prøvd det nye, vakre, vidundret som ligger i kofferten..
Litt over middels spent på nye gir og ikke minst nye pedaler... sleit veldig med å komme løs da jeg prøvde den på rulla.
Kan bli undeholdende er jeg redd.
Ja, i dag er det lørdag og jeg kan desverre ikke skryte av at bordet er fritt for godteri..brus og hjemmelaget pizza..


Var oppe tidlig i dag. Loppetasscup i Råholthallen.


Ikke helt umulig vi har en kommende håndballstjerne her assa..

Sause forkjøla storebror var ivrig tilskuer:

Slitne unger dumpa ned i sofan da vi kom hjem, så da kunne jeg bevilge meg et par timer i furtebua.
Prøvde å få tak i sjefen for å spørre om jeg kunne kjøre terskel i dag.. følte det var på tide. Han var opptatt med å sykle fra Ceres gutta, så han svarte ikke. Da bestemte jeg selv og da ble det forsiktige 5x5 minutter på ca 163.. Funka!! Følte jeg kunne kjørt mye lenger drag, men nå må jeg være litt forsiktig. Skal faen ikke møte veggen en gang til.
Sjefen ble ikke sint heldigvis.. jeg er veldig fornøyd jaffal.
Nå skal jeg bare ha en roligøkt til før jeg drar på tirsdag.
Kanskje det blir to timer i mårra..kanskje ikke?

Var en tur i furtebua for å hente klær.. der sto sykkelskoa mine og ulma..
At noe som er såååå søtt, kan produsere en så jævlig lukt.


Jaja, nå er det natta her.







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar