fredag 23. mars 2012

:o)

Sånn, da tror jeg at jeg er ferdig med å bekymre meg.
Har vært på Mallorca i 3 dager nå.
Første dagen var vi bare ute å pjuska en tur og onsdag var første langtur.
Første halvdel av turen var helt jævlig..
Kroppen funka, beina funka og sykkelen er helt sinnsyk!!
...men hue funka IKKE! Heldigvis gikk det lettere etterhvert og jeg kom på at dette er det beste jeg veit.

I går kom jeg ikke så langt.. Vi var mange som toga avgårde mot fjellene.. Litt usikker på hva som skjedde, men plutselig var han foran meg utafor veien...Sykler, gubber, stein og grus i en slags lapskaus med meg i bånn.
Alle slapp unna med oppskremt puls og litt skrubbiser og sykla vidre..alle bortsett fra meg da. Giret har ikke så mye å gjøre inni hjulet liksom. Bare å komme seg tilbake til hotellet.
Det viste seg at det var lett å fikse, så da ble det en rolig, fin 10 milstur i sola.

I dag har vi kjørt 14 mil rolig i sola med litt for lav solfaktor..
22 grader i skyggen i dag på det meste..
18 grader da vi trilla inn i sykkelgarasjen kl 17.30

Gidder ikke skrive detaljert om hvor vi sykler osv..
(egentlig har jeg ikke peiling heller....jeg bare trår jeg..)
Bakker i mårra tror jeg, så nå skal jeg ta kvelden.

Er veldig veldig glad for at jeg ikke sliter med hverken beina eller pusten. Virker som jeg er i veldig bra form.. Noe jeg absolutt IKKE hadde trodd.

..Og sykkelen...fy faen, for en sykkel!
















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar