fredag 16. mars 2012

Trallala...

..Fredag kveld.
Ikke så mye som en bitteliten sjokoladebit. Er i grunn veldig fornøyd med meg selv, men ikke veldig fornøyd..for jeg har jo dritlyst på både potetgull, sjokolade og brus..møkk
jaja, snart sengetid nå, så da ble det 1-0 til meg.

Ingen trening i dag, men fikk to timer inne i går og to timer ute på onsdag. Har vært flink å trent mage og armer også..

De to siste dagene nå har unga vært syke, så jeg har vært mamma på heltid..bare smugtrent litt..

..merker jeg begynner å bli litt smålei av unger som er veldig skralle om mårran og utover  dagen utvikler seg til å bli små monstre..
Henriksen la seg nå uten stemme og hoste som buldrer fra bunnen av magan, så vi er nok ikke ferdig riktig enda..


Stemme eller ikke, i mårra er det håndballcup for Sara. Kjempemorro..

Tre dager igjen nå, så er det tid for 11dager på asfalten.. ser for meg noen lange tøffe arbeidsdager der nede.. Gruer meg litt for jeg er veldig usikker på formen, men gleder meg mest.
Sjefen er på plass alt.
Juksa litt jeg da og tok en tur i juksesola og ble rød på rompa.
God natt!

 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar