lørdag 21. juli 2012

Grrrr...

Nå går`e så syra spruter.. Opp Minneåsen, opp Kopperudåsen, drag bak flystripa og mye av en slags mental hjernetrim.
Formen er da jaggu ikke så ille som jeg frykta..
Nå er det gøy å presse puls igjen og det føles helt riktig å ha det litt vondt på sykkelen.
Ikke lenge igjen til bane NM... Var lenge litt i tvil om jeg skulle stille. Har den siste uka fått bekrefta for meg selv at jeg faktisk har noe der å gjøre. Ting fungerer igjen så nå er forbredelsene i gang for fullt. Seint, men godt!!
1-2-3-4 og 5000 meter er merka opp og tatt i bruk, giret er valgt, hjelmen er nyspikka og den nye tempodressen er klar. Jeg stiller på både 500meter og 3000meter og jeg skal ha medalje!! Stopp meg om du kan!!

Har de siste ukene hatt mange gode økter, så jeg er satser nå på en god avsluttning på sesongen 2012.


 
På grunn av mye vann som ustoppelig detter ned fra himmelen, har det blitt en litt småkjip sommerferie for unga.. Til tross for dette våte har vi vært på en veldig fin tur og det er fortsatt en uke igjen av ferien min. Nå skinner sola endelig, så da satser vi på noen varme dager framover..


























Jeg juger hvis jeg sier at jeg storkoste meg i teltet da alle sov sin dypeste søvn..jeg lå lissom bare der...og faktisk er det ganske mye rart å lytte til..
Unga var superfornøyde og det var jo det som var meninga. Langedrag derimot, var helt fantastisk for både store og små. Er ganske sikker på at vi kommer til å dra dit igjen.


Sommern har vært litt trist også.. På torsdag bar jeg verdens beste bestefar til graven...Han var syk, sliten og 92 år men likevel er det ufattelig trist. Jeg hadde liksom bestemt meg for at han skulle leve evig..






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar