lørdag 15. januar 2011

lei nå...

...kan virke som det er fornuftig å avlyse treningsbloggen etpar dager til.
Fortsatt komisk vondt i hodet og ca null energi.
Kom meg opp av senga ca 11 i dag, da ropte unga etter mat stakkars..
Tenkte faktisk å bevege meg litt i dag, men det var anstrengende nok bare å dusje og ta på klær..så det var helt uaktuelt.



Måtte til jessheim en tur.. kom oss opp av sofan og ut i snøværet.. Ble dritsur da snøen og isen smelta av bilen.. hele panseret er fullt av støgge riper. Tålte ikke den nye bilen å fryse litt? eller har brøytebilen kanskje spruta stein på den? Veldig irriterende uansett..

Fikk shoppa litt på salg til ungene og tok obligatoriske turen innom gamestop..
Nå er samlingen til Henriksen snart komplett og han er veldig fornøyd.

I mårra må jeg sette opp rulla og pjuske litt en times tid.. det føles helt feil å ikke gjøre noe. Lav puls en liten time må jeg da kunne få til.

Har time hos lege på mandag, hvis hun ikke finner noe feil, så gir jeg opp og setter i gang med treninga igjen og håper energien kommer tilbake..
Nå skal jeg sove og forhåpentligvis våkne i mårra uten vondt i hodet og proppfull av bensin.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar