søndag 23. januar 2011

Tjoho..

I kveld måtte jeg vaske gulvet under rulla.
Det må jo være et godt tegn. Enten har jeg sinnsyk feber, eller så er jeg rett og slett i ferd med å bli ånkli frisk.
Føler i grunn at det er det siste. Er helt sikker faktisk.

kjørte 5 ganger 8 min med ca 80-83% intensitet og ca 120 tråkk pr min.. litt vanskelig å telle, men det får minuttene til å gå fort i allefall.
Hadde ikke problemer med pusten i det hele tatt. Det var heller låra som var litt sure og kranglete, men det føles veldig bra nå, selvom stemmen forsvant igjen..

Har vært på shopping med unga i dag. Så i kveld har vi lekt med med beyblade og spist godis.



Sara fant seg endelig et spill til ds`n som hun fikk til og syns var gøy. Til og med på 70% salg på gamestop.



I mårra har jeg planer om å få til to timer rolig på mårran mens unga ser på barnetv.. så skal vi ut å leke litt og så er det Disney on ice på kvelden.
Sara er egentlig litt skeptisk (til det også...) men hvis hun fikk sitte mellom meg og Espen og ha på seg hørselvern var det greit.. Så da vi utstyrt oss med rosa hørselvern og lovnad om en figur fra Toy story 3, (som sikkert koster i nærheten av en ny sykkel) også gleder vi oss alle sammen..

Ble ny sveis på Henriksen i dag. Jålebukken ble aldri ferdig med å se seg i speilet. Han ble så fornøyd.






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar