lørdag 29. januar 2011

Rullelørdag

Gleda meg til å sove lenge i dag.. sto ikke opp før 11..deilig å slappe helt av innimellom. Er ikke ofte jeg gjør det, men jeg liker å sove..

Kjørte bort til Kjell Gunnar for å bestille piggdekk. Nå skal jeg ut på sykkeltur igjen.
Henriksen skal på epilepsisentret i sandvika fra 17. februar til 10. mars. Han er jo bare 7 år, så jeg må være der sammen med han.
Han skal gå på skolen der, så da har jeg "fri" fra 09.00-12.00 hver dag og innimellom noen timer om kvelden. Planen er å ha med sykkelen og få så mange timer som mulig. Stor gymsal er det der også, så da skal vi herje og leke. Henrik er jo ikke syk lenger i det hele tatt..i motsetning til forrige gang vi var der.

Vrir hjernen for å få finne en måte å få blitt med til polen 17. februar også.. men det er ikke sikkert jeg får til.
I følge Joseph kommer det nye, vakre, gule monstret mitt veldig snart...og det hadde vært så fint å fått prøvd den.

Med litt hjul og sånn, så tror jeg denne kommer til å bli veldig kul assa..


På torsdag var jeg på Sportica igjen..Fikk bekrefta at ryktene om Magnus er sanne.. Det var en beintøff spinningtime han hadde å by på gitt..

I går tok jeg meg fri..og i dag har jeg sitti 3 timer på rulla..Lå mellom 60 og 65%
Litt lei på på slutten, men med så lav intensitet er det helt greit å se en film eller no.. så går tia.
Veldig fornøyd med at jeg gadd det.
La merke til at naboen var ute for å lufte bikkja si for andre gang...og tok meg i å tenke at jeg ikke er helt normal, men det er greit..

Etter treninga laget jeg laksewrap med eple..faktisk veldig godt.



Fikk bestilt balanserulle i dag også, så nå skal jeg nok slå meg fælt..

Var innom Janne på jobb i dag. Veldig koselig. Hu har også bestilt seg et grønt beist, så nå skal vi få det gøy! Vi kommer til å bli så tøffe med de snørrgrønne syklene våre. Jiiiiiha...


Snart sovetid her nå..men må dele noen morsomme bilder. De er gamle, men jeg fniser av dem fortsatt jeg da..











Ha en fortsatt god helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar