onsdag 9. februar 2011

Blid jente..

Mamman min er grei assa.. Kom hjem fra jobb kl fire, ungene var henta, kjøkkenet rydda, klærne var bretta, vaskemaskina gikk og huset var stappfullt av latter og smil.

Lillesøster Caroline og Sara


Har blitt greit med trening denne uka, men kommer nok ikke over 10 timer tror jeg. Da må langturen på søndag i såfall vare hele dagen..

Mandag ble det ikkeno.. hadde så idiotisk vondt i magen, så jeg måtte bare gi opp, men satte klokka på halv fem og håpa på det beste.
Hurra for meg som er så flink.. Spratt opp og kjørte de vanlige 5 draga på 8 minutter.
Så tidlig på mårran er det litt ekstra tungt å komme opp på 80% første runden, men det går.
Veldig godt å være ferdig trent før jobb.

I dag skulle jeg egentlig kjøre rolig og lenge, men jeg fikk ikke tid...så da ble det intervaller igjen.
Jeg er veldig spent på om disse intervalløktene har hatt noe for seg.. håper det, for det er så greit at treninga ikke alltid behøver å ta så mye tid..

I mårra tar jeg fri og på fredag har jeg avtalt å komme på Sportica for å få satt opp styrketreningsprogrammet..
Fredag kveld blir det endelig trening med Janne igjen.
Jeg er veldig fornøyd nå. Endelig kjennes det ut som kroppen er på lag med meg igjen og jeg føler meg i fin form. Gleder meg til å "teste" formen sammen med de andre på fredag.


Litt ukonsentrert fotograf igjen i dag..

..og det var viktig at Mr Bean fikk sitte på en tur..


God natt..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar