lørdag 12. februar 2011

madagaskar og jeg

I dag sov jeg sånn passe kjempelenge.. Godt at unga klarer seg selv litt om mårran.
Stor vintersol i dag så vi måtte ut å leke i snøen noen timer. Henriksen dro i bursdag og jeg og Sara gikk inn for å se på Madagaskar.

Hu i sofan og jeg på rulla. Ble 1 1/2 time rolig..Merka gårsdagen satt litt i låra..


Like blid, men nå begynner jeg å bli litt smålei av å rulle hjemme i stua. Skal holde ut en mnd til.


Håper å få til noen timer i mårra også.. Har egentlig lyst til å dra dekk, men det er for mye snø..
Finner vel på noe.. Oldemorbesøk står også på planen, utenom det skal vi bare slappe av og kose oss.

Syns reklamen med det nye sportsundertøyet fra Pierre Robert er så kul, de superspretne damene som liksom syns det er helt greit å trene i undertøy på mølla!!!..jaja, uansett, jeg måtte kjøpe det da..men det var liksom noe som ikke stemte. At det går ann å være så dum i hue. Beina mine er akkurat like korte fortsatt de..og jeg kommer helt klart ikke til å løpe halvnaken på mølla. Det var jo ikke undertøyet som var kult.. det ser jeg jo nå..  http://www.pierrerobert.no/Kolleksjoner/Sport-Collection

God natt og fortsatt god helg!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar