tirsdag 1. februar 2011

:o(

Hadde desverre rett angående formen til Sara i går kvled. Hu ble ikke akkurat bedre utover kvelden og natta.
Blid likevel da..smiler til og med når hun sover...


Skulle egentlig opp tidlig i dag og kjøre intervaller, men det passa dårlig, siden Sara våkna kl fem og ville ha 100% oppmerksomhet.
Fikk ordna med en ekstra pappa-dag for henne og kom meg på jobb.
Litt dårlig humør fordi ting ikke gikk som planlagt på mårran.. Blir stressa når jeg ikke får trent som jeg har tenkt.



Ble en ettermiddag og kveld full av Barbie og MikkeMus.. Julefilmer av alle ting..man kan jo bli deppa av mindre.

Ååå, så gøy å gjøre lekser!

Fikk etterhvert unga i seng og satte meg på rulla.. intervaller. 5 stk på 8 minutter hver. 80% intensitet og ca 120 tråkk pr minutt.. (det vanlige)
Som om ikke nok ting har irritert meg i dag, så gadd plutselig ikke pulsklokka mi å virke ånkli heller...kjørte på og oppdaga at jeg har gjort detta så mange ganger nå at jeg faktisk tror jeg klarer å kjenne på kroppen når pulsen er der den skal.. Så tok det meg altså 33 år å bli kjent med kroppen min...
...så begynte klokka å virke igjen og jeg fant ut at jeg tok helt feil.

Dumme dumme tirsdag..det må jo bli en bedre dag i mårra.
Nå skal jeg sove godt.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar