søndag 6. februar 2011

Kanskje klar for ny uke..

Halla!
Snart sovetid for meg nå..klar for en ny uke med litt mer trening enn den forrige.. Ble bare 7 timer.. og jeg bør vel snart opp på det dobbelte og vel så det..

Ble 1 1/2 time rolig på rulla i går tidlig. Så var det ut i skogen. Dro unga på akebrett langt inn i skogen og løp opp og ned akebakken mange, mange ganger.
Vi var med på akekonkurranse alle sammen og av 60-70 stk ble jeg tilslutt nr 2. Trodde først det var litt kult, og at jeg var flink liksom.. men det er kanskje ikke så sjarmerende å dytte 7-8 åringer ut av løypa (inkl min egen sønn..) for å komme først til mål? Også handler vel kanskje aking litt om vekt også? fillern...
men det ble noen timer aktivitet og jeg ble både sliten og ivrig..


Utpå ettermiddagen dro unga hjem og aktivitetene fortsatte i puben på Hasler. Heidi og jeg måtte utforske garasjen litt og vi da..Fant så mye tøft atte...



I dag har det vært skisamling med klubben. Av hensyn til de som faktisk kan gå på ski, så droppa jeg det.. (har planer om å lære meg å like det...men...)
Etterpå var det samling i klubblokalet for planlegging av sesongen 2011.
Hyggelig å møte de nye aktive guttene i klubben. Her er noen av dem:  http://www.facebook.com/profile.php?id=100002053413862&ref=ts 



På tide med litt søvn.
Ha en fantastisk uke.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar