søndag 19. juni 2011

Hurra!

Pia er norgesmester! Så gøy og så fortjent! Det blir flere medaljer på henne denne uka, vent å se..

NM er i gang og i dag var det gateritt..

http://www.sykkelnm2011.no/?artID=245&navB=1

...Jeg meldte meg på
og av...
...og på igjen..
og tilslutt av enda en gang.
Nå står det DNS i stede for "tatt ut"..
Jeg er så dårlig på gateritt.. blir jo ikke noe bedre av å feige ut sånn, men jeg turte ikke jeg. Litt usikker på hva jeg er "redd" for, men jeg er ikke komfortabel i det hele tatt..

På torsdag fikk jeg en litt i overkant tøff behandling på beina, så det hadde uansett ikke vært så mye å trå med i dag, men likevel angrer jeg litt nå. Ja,ja.. neste gang...

Var på plass i Skien sånn passe tidlig og tråkka gjennom fellestartløypa... Håper det er den samme løypa vi sykla i fjor, for det var den jeg sykla i dag.. Den var akkurat like tøff som i fjor.
Forhåpentligvis er jeg i bedre form enn jeg var da, men..jeg gruer meg litt.

Tok turen videre til Porsgrunn for å teste torsdagens tempoløype.. Fytti katta, for ei løype.
Starter i grunn helt greit, men det drar seg veldig fort til med både vind, svinger og ikke minst laaaange bakker.. Blir mye giring og opp med rumpa på de 3 milene... hadde håp om en bra plassering, men..

I mårra skal jeg hvile tror jeg.
Starter dagen med en tur til Amadeus dyrepark med superkidsa mine.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar