tirsdag 21. juni 2011

Oppladning....


Is..is og enda litt mer is.. Uff, det blir mye is om dagen..
Hver dag eller.. Gratulerer, sikkert kjempelurt.. Jeg har klart å gå ned 10 kg til denne sesongen og de siste to ukene før NM kjører jeg aggressivt på for å gå opp 27 kg..koko

Bare to dager igjen..Reiser ned til Skien i mårra. Skal flytte inn i "Eidsvollhuset"og få med meg juniortempoen på ettermiddagen i mårra.
I dag har det vært lagtempo. jeg fikke ikke være med, fordi jeg ikke hadde noen å kjøre sammen med. Både jeg og Pia hadde lyst, men vi måtte være tre til start, så det gikk ikke..
Kunne godt tenkt meg å vært med.. Nå har de andre fordel av å ha prøvd løypa i stor fart..mens jeg har kanskje fordel av å ikke ha kjørt.. Håper beina er knallgode og hue er klar for å trå fort på torsdag.

Sånn ellers har det vært en veldig bra ettermiddag. Henrik og jeg har vært på sykkeltur. Kjøpte racer til han i går. Ble 2 mil i går og 2 mil i dag. Han tro til og var oppe i 37 på sletta..
Han er så stolt. Smilte hele turen. Er ganske stolt selv også merker jeg.



Klokka er snart tolv og ting burde vært pakket og klart.. det er det ikke, så det er bare å henge i..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar