lørdag 4. juni 2011

Ut på tur

http://colorlinetour.no/?pageslug=hjem-5276

Kjørte til mamsen i Arendal og spiste burger og kake fordi hun ble 30 år igjen. :o)




..Sto opp sånn ca midt på natta og kjørte til Kristiansand for å møte en trøtt gjeng med litt rar lukt og oppførsel..
Starten gikk 06.40 tror jeg.. før det rakk jeg å ødelegge Zipp hjulet mitt..flaks det sto et nytt et i bilen..vips, klar til start.
Dritnervøs som alltid.. Ved start sto en haug med seriøse fra Bogafjell..som viste seg å ikke være farlige i det hele tatt. Faktisk veldig hyggelige.
..og jeg skulle liksom bare trenge meg fram og stå først for å være med i rulla fra start og hele veien opp.. Lille, dumme kyllingen..
...litt skummelt i starten, men det ble en kjempefin rolig tur.. Veldig godt å kjenne på at formen er bra!!

Overnatting på Hovden.. også veldig morro..



?


Tynget av stundens alvor...

Var så morro atte..

?


?

?



..så sånn var det... Kjørte ned til mamma igjen på Søndag.
Maxpuls et lite øyeblikk da jeg ikke bomma på den motirsyklisten jeg faktisk ikke sikta på engang..
Gikk heldigvis bra da og jeg fikk erfare hvor fort bilen retter seg opp hvis jeg slipper rattet..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar