tirsdag 28. juni 2011

NM fjasko

Jepp
Da var NM ferdig og det er ikke så mye å si..
Annet enn: GRATULERER, PIA!

Klubben kan også få en stor takk! Det ble leid et stort flott hus med plass til alle som skulle delta.. Det fulgte til og med med noen snille junior-mammaer som laget mat, vaska tøy, kjørte hit og dit og bidro til at alle hadde alt de trengte til en hver tid. Helt supert!



Jeg dro ned på onsdag og fikk med meg junior tempoen. Kjempebra kjørt av Pia, som desverre havna på 2.plass på grunn av en "tabbe" ved vending.. :o) Uansett, gratulerer med sølv!

Sov ekstremt dårlig natt til torsdag.
kl 18.24 skulle jeg ut på mine 30 godt planlagte km med det grønne tempodyret.






Så mye trening, så mye planlegging, så mye tid, tror til og med det var litt håp.. Dette var min store mulighet til medalje, jeg hadde sååå mye å tape..



Fallhøyden var stor, større enn jeg ville innrømme før jeg sto der med hjelmen i hånda og flatt dekk bare 5 km før mål!
"dnf" var ikke akkurat det jeg hadde sett for meg.
Heldigvis har jeg mange år igjen å gjøre det på, jeg gir meg ikke nå!
Kjøpte en stor is, hang litt med hue og dro "hjem" til huset..
Subba litt rundt på stranda og prøvde å se framover..
 
Bare noen få dager til fellesstart.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar