søndag 25. desember 2011

Blæh..

Sånn ja.. nå er det nok ekkel mat.. (i allefall for i dag) Hadde planer om trenigsfri i dag og, men det blei 2 timer med 4x5 min styrke (x2)
Deiligste økta på lenge. Følte jeg satt å sparka meg i bollemagen og all den ekle maten var på vei i retur.. Etter en times tid føltes alt greit og nå er jeg snart klar for kakeboksen igjen..

..tror jeg har vært snill i år assa.. Hadde en kjempekoselig julekveld og fikk masse fint.
Veldig fornøyd med at jeg endelig har fått meg 2xU fra topp til tå.
har liksom lata som jeg ikke er så opptatt av pakker og sånn, men når jeg så at navnet mitt sto på rekordmange pakker, ble jeg vel nesten den mest ivrige.. måtte til og med åpne en før jeg la meg lille julaften, fordi jeg ikke klarte å vente. Solid forbilde for unga det tenker jeg.

Møkk, jeg har somla bort den derre ledningen til kamera.. jeg som hadde tenkt til å legge ut sånne "å se så fint vi har det i jula" bilder.. ja, ja, da slapp du å se det..

Hmm i mårra begynner vel jeg på nytt treningsprogram jeg.. det blir spennende å se om jeg klarer å få opp farten på beina igjen.

Ha en fortsatt fin jul..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar