tirsdag 13. desember 2011

ojda..

..Som tia flyr lissom..

Har kommet godt i gang med en ny treningsuke nå..som forhåpentligvis skal bli bittelittegranne bedre enn den forrige.

Tror jeg hadde to eller tre økter forrige uke jeg..

Det var i grunn mer fokus på altfor mye bæsj i altfor stor fart..
..og bygging av barnerom..
...og julefest..



Uansett har jeg starta et nytt og bedre liv nå og låra svir akkurat sånn som jeg liker at de gjør.
Sjefen sier mye styrke framover nå. Det kan jeg like!! Satt på spinningsykkelen i to timer i går.. Kjørte tungt..
Da jeg sneik meg ut fra "treningsrommet" var stua rydda, middagen ferdig, ungene hadde gjort lekser og klærne var hengt opp. DET kan jeg også like!!!



Nå skal vi til Lillestrøm å se på Jul i blåfjell 2.. Jeg liker å gå på kino, for da kan jeg spise godteri.. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar