søndag 18. desember 2011

Søøøndag..

Helt alene hjemme..

veldig stille og uvant, men nå er det i allefall sånn passe reint og julete her..

Tja, åssen har denne uka vært da? Blei ikke mange timer nå heller, men er greit fornøyd likevel tror jeg.
- Skrev et innlegg om mandagens rolige styrketråkk..
- Tirsdag var vi på kino.
- Onsdag hadde vi Oliver og både Henrik og Sara hadde med seg en kompis hjem fra skolen, så da ble det  pizza og pepperkakebaking i stedefor trening...
- Torsdag dro jeg rett til SATS i Lillestrøm etter jobb og satt på sykkelen kl fire. Sjølveste Clark Kent kom kl fem for å kjøre sin superspinn. 3x20 min.. Rakk å bli god og varm på en time og kjørte hardt og tungt. Sleit litt med å få pulsen opp..det gjorde vondt. Måtte skrike litt...men kom meg gjennom. Hjem til barnefri og laksemiddag.
- Fredag var vi på pinnekjøttmiddag hos Michelle og Jo. Nok en gang ble treninga bortprioritert..

Lørdag morgen tok vi det med ro og så på barnetv og spiste sein frokost før jeg kjørte unga til farmor og bestefar på Kirkenær.
Så var det rett til Lillestrøm igjen..
Tid for 20 min test. Egentlig veit jeg ikke om det har noe hensikt, tror egentlig bare det er gutta som liker å se at jeg har det vondt. For fyttikatta, det var noen tøffe minutter.
Varma opp lenge og satte meg på..
Endte opp på 237,5 watt i snitt på 20 minutter.. angrer jo selvfølgelig på at jeg ikke trykka litt mer på wattknappen, men er usikker på om jeg hadde klart det.
Ikke spør hva jeg skal bruke de talla til..annet enn å ta en ny test om stund og se om jeg klarer å komme høyere.
Jeg vil over 250 vaffal...


...Litt rart at 20 min kan knekke meg sånn..men 2 rugsprø og 3 pepperkaker var visst ikke optimalt matinntak før en sånn test, så det kan jo være årsak til at jeg ble så kvalm og uvel.
Spise litt mer neste gang og være litt tøffere med meg selv!!
Vurderte fram og tilbake om jeg skulle på jentenes julebord hos Heidi, men det utgikk.. Kl ni var det mørkt i Granumveien..


Fikk en veldig hyggelig mail her en dag..
Bekreftelse på at jeg er påmeldt banesamlinger i Polen!!!


http://www.sykling.no/nyheter/arkivnyheterfraovrigegrener/Sider/Banesamlinger%20i%20januar%20og%20februar.aspx



Gleder meg helt villt til å endelig prøve den nye banesykkelen.



....også..en siste liten ting før jeg fyker til jessheim og gjør unna de siste julegavene..
Apropo gaver lissom. Ikke ferdig? Ta en titt her..


Jeg fikk pakke i posten her en dag:


http://www.flirt.no/flirt.no/Vibrator/LELO/Lelo-Gigi-G-punkt-Pink


http://www.flirt.no/Vibrator/LELO/Tantra-Feather-Teaser-Purple




http://www.flirt.no/Penisring-OneTouch


Jasså, du mener du ikke trenger noe av dette? jeg veit du tar feil.. Gled noen til jul da vel?

Helt til slutt tror jeg det er på sin plass å legge ved reglene til nyklubben:


Velkommen skal du være! Fortsatt god helg

Mens jeg har skrevet dette har jeg kanskje hørt på denne sangen ca 12 ganger.. syns den er kul assa..



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar