tirsdag 27. desember 2011

kjøtthue..

..Er det lissom jul da? Når man stapper inn alt som ser ut til å inneholde idiotiske menger med fett og sukker..? Nå er det så innmari nok!
Bare noen dager igjen...

..så er det slutt..


Etter en altfor kort natt, starta jeg dagen med en treningsøkt. Måtte fram med nytt program.
I dag sto det at jeg skulle kjøre lavterskel (156-158) med fart i beina.. 5x8minutter. Lett, tenkte jeg..men der tok jeg feil gitt. Fart i beina er jo liksom noe jeg trodde jeg var "god" på.. frekvens på 120 tråkk pr minutt er jo liksom "min greie"...men noe har skjedd.. for å komme opp i den pulsen jeg skulle, så måtte jeg skru til ganske mye og da blei det litt atalt etterhvert.
Ser for meg noen tøffe økter framover nå, men er mer motivert enn noen gang!!
Kom meg gjennom økta med puls og bein under sånn passe kontroll..
Det gikk så ribbefettet spruta..

Sendte unga ut og svingte meg litt med moppen.. (Velta juletre og sølte ut en kjele med ekkelt pinnekjøttvann..)
Så var det på tide å eta litt igjen.
Middagsgjester og dæv sæv på menyen.
..kan ikke gi seg der, nei det er bare å kjøre på med sjokoladepudding, sjokolade, potetgull, øl, brus osv..men veldig hyggelig da.. Likte plutselig sånn her også gitt..
 Nå skal jeg sove og se om trangen til å eta har gått over til i mårra.
Treningsfri. Kun 4 økter pr uke en stund framover nå. Blir rart, men litt godt også.
Besøke bestemor i mårra og ut på en liten julegavebytterunde, ellers ikke gjøre noe.. Gleder meg!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar