lørdag 28. januar 2012

ååå så deilig å være ute..bla bla bla

Nesten TRE timer vassing i snø opptil knea, jooooda det er så fine trugespor å gå i atte. Vakke det vøttø... 
Blir så sliten i beina når jeg må løfte dem så høyt.. men noe sier meg at det kanskje er meninga.
Det er jo fint å være ute, men møkk ass.. jeg gleder meg til sommern.
Jeg vil ikke...

Javel da...


Snø, trær og driiit overalt..

Her dævva jeg til og med.. og de brøy seg ikke om det engang..

flaks jeg bare tulla, hvis ikke hadde jeg vel liggi der enda..

Nå skal sjefen ut å hente pizza og kjøpe potetgull og dip til meg.. og brus, store mengder brus.. og mmmmmmelkerull. Har jo blitt fortalt at det ikke kan bli gull uten melkerull og det er jeg veldig glad for.
Må jo være forsiktig så jeg ikke går ned for fort lissom.. er nede på 67 nå, så jeg er ikke så bekymra.

Sånn ellers er det barnebursdag her..nei, det var det visst ikke.. åå, er det bare 3 stk...? Hørtes ut som 17..

Gooooood helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar