tirsdag 10. januar 2012

Ææææ

I det siste har jeg fått noen tilbakemeldinger på at bloggen min er til inspirasjon for andre i min situasjon og at jeg til og med får enkelte til å smile innimellom..Det er veldig hyggelig å høre.
Vel, hvis dette er tilfelle for deg, vil jeg anbefale deg å ikke lese dette innlegget..
Har satt meg noen litt hårete mål for året som kommer..og jeg har blitt lovet at det kommer til å koste..
Stemte bra det gitt... Detta er på ingen måte gratis..
Blod, svette og tårer sa folk.
Jada, det går så så svetten skvetter stort sett hver dag.. Det er jo egentlig bare digg..
..men den økta jeg hadde i går kveld ble faktisk nesten to timer med strigrining i tillegg til den vante strømmen med ribbefett og fløtesaus..
Fyttibikkja så vondt det gjør noen ganger. Skulle kjøre som jeg pleier 5x8 minutter på terskel..men nå med fart i beina..gjerne opp mot 130 i frekvens.. Det klarer jeg jo selvfølgelig ikke, jeg klarer ikke 120 engang og blir såklart dritsur.
I tilegg kommer jeg meg nesten ikke opp på terskelpuls..I allefall ikke på 1.draget...og det er jo nok til å vippe meg av pinnen enkelte dager. Løsna på 2.draget da og kom meg greit gjennom..

...men ikke nok med det liksom. Sitter på den dumme spinningsykkelen (fordi banesykkelen ikke passa på rulla) med blikket retta mot speilet..og hva er det som titter på meg derfra? En flodhest i sykkelbukse!!
Det er jo god mat og fristelser overalt.. Kan jo bli lettere frustrert av mindre.
Blir LETT å fjerne detta:
NEI, det er ikke det.. det er idiotisk vanskelig faktisk.

Jaaada, hadde noen helt ok økter i det siste assa.. Lørdag hadde jeg fri og søndag var jeg på tjukkastråkk på SATS i Lillestrøm med sjølveste tjukkasen. Fikk jo ikke lov til å gjøre som de andre da, så jeg måtte sitte for meg selv med sjefen sitt sære opplegg.
Fikk ikke lov til å kjøre styrketråkk...så jeg dunka på med 5x10(x2) sekunder stående spurter med mongomotstand.

BLÆÆÆ

Fri i dag!

God Jul

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar