fredag 27. januar 2012

Hælj

Det ææ lov å kose seg litt skjønner du...
Da er det fredag igjen og det tar desverre ikke så lang tid å oppsummere denne ukas fysiske utskeielser..
På Mandag tok jeg meg en tur til Puls på Letohallen for ikke mindre enn to spinningtimer.
Hadde fått streng beskjed om å ikke gå over treskel før siste draget.
Første timen var en 60 minutters typisk spinningtime. Mye opp og ned og gøyal musikk. Merka med en gang at beina var knallgode og jeg hadde lyst til å kline til...men det er visst i sånne tilfeller det er viktig å holde igjen.. Var flink!
En liten pause også 45 min med 3 minutters intervaller..
Sleit veldig med å holde igjen..Gleda meg til siste draget.
Det varte i 4 minutter..Alle andre kjørte blytungt tror jeg, men jeg sliter med å komme høyt i puls på den måten.. løsna på skruen og justerte frekvensen. 4 minutter med tråkkfrekvens på 130 er litt i meste laget, men det funker. Pulsen når stadig nye høyder.
Sykt vondt, men morro å.
Ekstra kult at det satt to reapere på 1.rad! 
Kommer nok til å bli fler spinningtimer på Letohallen framover.
Jadda, helt greit..

Hmm..tror det blei fri både Tirsdag og Onsdag jeg gitt.. ikke bra.
I går var det sjølveste Clark Kent som sto for underholdninga på SATS i Lillestrøm.
Nok en gang streng beskjed om å holde meg på terskel. Jaaavel..
Lydig som alltid.
Helt til de siste 3x4 minuttene. Opp med frekvensen og flytte fokus til Polen.. Bånn gass. Æv..
Irriterende sko som liksom plutselig var altfor store.. Var litt vanskelig å finne en god rytme når foten bevega seg 1 cm inni skoen..Dumme sko. Gikk fiint. Velta av sykkelen på 2 draget og gispa etter luft. Fikk vondt foran på leggene, men sjefen sa jeg satt for lavt. Dumme legg. 
I grunn en bra økt. Fikk kjøre styrke på terskel helt fram til de siste 3 draga. Liker styrke.
I mårra er lissom planen å labbe opp i skauen igjen.. 3 timer vasing i snø, over og under nedblåste trær..småjoggende etter to ivrige gamle gubber.. usj
Skal vel ikke klage.. Sjeleglad for hver dag jeg slipper å gå på ski.

 God helg!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar