mandag 20. februar 2012

helvetesuka i gang..

Er litt så som så med motivasjonen akkurat nå.. eller, assa..egentlig er det vel ikke noe i veien med motivasjonen..men kroppen virker fortsatt ikke helt som jeg skulle ønske.

Så var jeg da altså i gang med helvetesuka..
I dag var det 4x8 minutter i sone 3 og 4 som sto på planen. Første 4 min brukte jeg på å komme opp til grensen mellom sone 3 og 4..og siste fire i (lav) sone 4...
Med den lave terskelen jeg har fått nå, plager det meg at det gjør så sykt sykt vondt.
Økta i dag er kanskje den vondeste jeg har hatt noen gang. Liker det veldig dårlig og blir litt bekymra..
Skal vurdere etter økta i mårra om jeg kanskje trenger litt mer hvile.


Jeg kunne jo selvfølgelig gassa på med "vidundertilskuddet" som sjefen går på, men jeg venter litt tror jeg. Mulig jeg vil ta det når sesongen starter.. Gikk jo på det i fjor og jeg er ikke i tvil. Det funker!
Det er bare et lite problem..det er dyrt.. ja, også blir jo jeg "rusa" av en halv paracet, så det blir litt voldsomt for meg.
Nøyer meg med Gerimax og omega3 enn så lenge.
Sjefen er vel også ganske fornøyd..
Det var jo detta jeg brukte da jeg "utrent" vant NM gull noen timer etter at jeg hadde kjørt bil hele natta til Trondheim.
Burde jo vært stuptrøtt, men var ikke det.. Fikk jo såklart sove etterpå, men likevel..



Det ble en annerledes helg dette her. Fikk trent etter jobb på fredag.. så kom Heidi og Linda for å hente meg. Satte oss i bilen og var forbredt på å bruke hele kvelden på veien opp til Hafjell. Sånn ble det ikke.. nesten ikke en bil på veien og noen timer etterpå var vi på plass i hytta med deilig mat og drikke..

Opp tidlig, på med skia og opp i bakken..
Så morro! Endte opp med å vippe ufor både rød og svart løype.. Gikk så mascara`n spruta det gitt.
Etter noen timer bobla syra i låra og det smakte veldig godt med en pause..


...Kvelden starta tidlig med afterski fra halv fem til sju..
Noen av oss tok desverre kvelden da, men heidi og jeg holdt ut langt ut i de sene natte..nei, tidlig morgentimer.
Glemte å sove. Var hjemme utpå ettermiddagen.

Ikke helt umulig denne helga ødla litt for dagens økt, men det var så innmari verdt det.
Får se i mårra om det løsner litt og ting blir litt lettere framover.
Håper jeg klarer å gjennomføre denne uka sånn det er tenkt.. Knekker motivasjonen litt å måtte forandre planen fordi jeg ikke orker..
..men jeg orker!!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar