torsdag 16. februar 2012

Restitusjon sa folk... Møkk, sa jeg..

Tidenes dårligste treningsuke er heldigvis snart over.

Søndag var det tid for terskeltesting igjen. Jeg var så dum å tro at jeg var i form..
..viste seg at både terskelpuls og watt hadde gått ganske mye NED!!
Ketil sa at jeg nå produserte mer watt på lavere puls nå og at det var bra utvikling, men syra kom litt brått gitt..og litt i tidligste laget liksom.
Var ikke så veldig fornøyd da jeg kjørte hjemover...
Fikk smertelig erfare hvor mye av detta som sitter i hue..
På mandag skulle jeg liksom kjøre en 2 timers økt med styrkedrag. En økt jeg egentlig liker veldig godt..
Skulle holde meg i den nye sone 1.. Den er latterlig lav...max 125
:o(
Veldig lite fornøyd med det..
Følte alt raste sammen og jeg møtte veggen med et brak...
Gjennomførte økta med snørr og tårer.
Så meg i speilet og følte meg feit og mislykka.. jeg tålte visst ikke så mye trening jeg gitt...
I lang lang tid har jeg brukt ALT jeg har av tid og penger på å lykkes også failer jeg som en klomsete klovn!
Tirsdag ble det furte-fri! Umotivert, sliten, vonde bein..MØKK!
Onsdag var det på tide å skjerpe seg.. Kroppen føltes litt rar, men det blir ikke bedre av å legge seg til på sofaen med godteriposen.
Skulle kjøre 20 min oppvarming, så 5x8 min lavterskel..som nå er ca 155..
Føltes heldigvis LETT!
Humøret steg noen hakk og jeg ble litt mer positiv igjen..
Avslutta med 100 situps og la meg med god samvittighet.

Se så fin og rååååsa trøye jeg har fått. Ikke rart jeg hadde en fin økt!

Skrev i sta at jeg var glad denne uka var over, men i følge sjefen har jeg ikke noe å glede meg til..neste uke blir visst den værste hittil. Veit ikke helt hva han har planlagt, bare at jeg nå skal opp i sone 4..så da får vi se da..om jeg tåler det.

Nå skal jeg hente han her på karneval:
...også er det visst bittelitt husarbid å gjøre her ser jeg..
så får jeg se om det blir tid til en liten økt på sykkelen etter det..(hoho, sææææææli...)

I mårra skal jeg på jobb og etterpå er det jentetur til fjells.. pakker med meg vintersko og topplue. Tror kanskje kamera blir hjemme..detta blir ikke pent!

Sånn hvis du lurte, så har jeg nå fått pakke nr to herfra:

 Veldig stas! Anbefales på det sterkeste....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar