onsdag 8. februar 2012

ÆvÆvÆv...

Fytti katta så vondt å tøye.. Har vært flink i det sist assa, men det gjør vondt å ligge på ryggen med en 90 kg tung sjef som med hele vekta si prøver å knekke meg på midten...
Håper det har effekt, for det greiene der kan nesten sammenlignes med en aldri så liten fødsel..

...Også er det æv i låra. Veldig tung og stinn..
Her er det nok desverre en jobb å gjøre, gutter...


Bare navnene Frank og Øystein får det til å gå kaldt nedover ryggen på meg..
Her blir det smerte..
Gidder ikke skrive om det, les her:
http://hertugen.blogspot.com/2012/01/terror-x-2.html

Hmmm... Skulle jeg skrevet litt om trening også kanskje..
Onsdag i dag og føler vel jeg er i rute på et vis..

Mandag ble fridag.. Godt å slappe av en kveld innimellom. Tror unga også setter pris på det faktisk.

Tirsdag var vi på PULS på Letohallen og kjørte to timer spinning, eller SUUNTO som det så fint heter.
Kjørte terskelintervaller på mellom 10 og 15 minutter med 3-4 minutter pause.
Til tider veeeldig mye motstand..
Etterpå var det ned på ryggen for å tøye.. Æv æv æv..
Tilslutt mine 100 situps..
Flink!

I dag har vi kjørt to timer rolig. Maxpuls 134. Snitt på 119..(ja, litt lavt)
Hadde veldig lite lyst, men hoppa i det og er selvfølgelig glad for det nå..Fikk lov å kjøre litt styrke i dag og. 4x5 minutter (x2)
Ned på ryggen i dag også.. Både tøying og situps!!




I mårra er det fri igjen.. Kjenner at beina trenger det. Æv..

Nå har jeg eti opp en pose med Supernøtter.. og en cola zero..
stinn og gnudd i magan også nå.. Kjøtthue.
Har ikke gitt opp "bli superslank" prosjektet.. men har finni ut at det er veldig vanskelig, så jeg tror rett og slett jeg skal prøve å bli litt høyere i stede!

Natta

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar