søndag 3. april 2011

..bakteriehelvete!

Åååå så frisk jeg liksom var..
8 dager med "tom" mage..
føler meg vel kanskje ikke helt i toppform nå, men tror kanskje dritten endelig er i ferd med å slippe.
Har fått trent litt, men denne helga var jeg nødt til å ta helt fri. Litt mat inn....mye ut! Litt mat inn...mye ut!
Blir ikke overskudd av sånnt vøttø.

Tok med unga og dro til Arendal for å besøke storesøster Lene og alle ungene hennes. Koselig som alltid, selvom jeg har vært litt redusert..
Unga har hatt det kjempefint og jeg har spist kulltabletter.
Fra nå skal jeg sykle med munnen igjen. Er vel ikke helt umulig at det er fjorårs-saue-dritt jeg ufrivillig har spist litt av på de første asfaltturene... ikke veit jeg, men ett eller annet har jeg fått ned i magen som ikke burde vært der.. Tror det er over nå og jeg er klar for en ny uke!

Endelig skal jeg i gang. Torsdag er 1.ritt.. Jeg drar til Etne for å kjøre temporitt. Gleder meg til å prøve ny sykkel og "ny" kropp med startnr på ryggen..

Neste på planen er Ronde Van Berg 16. April.
...så etter det kommer det til å gå slag i slag og jeg gleder meg.

I bilen hjem sa Sara at hun skulle lære å sykle i dag.. Hu er sånn passe sær og egen, så jeg tenkte at vi bare måtte forte oss hjem og ta fram sykkelen. Når det gjelder hu, så kunne dette være eneste dagen hu gadd det i sommer..
Gikk som det måtte gå..












Hurra, jeg kan sykle!!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar