onsdag 6. april 2011

Onsdag 6.4

Det er ikke alltid ting blir helt sånn jeg har tenkt.. men det er mye å ta hensyn til i hverdagen, så noen ganger må mine planer justeres litt..

Det blir ikke noe tur til Etne for å kjøre tempo i mårra. I stede blir 1.ritt Sjernetråkket i Fredrikstad på Søndag, neste etter det blir som planlagt Ronde van Berg neste helg igjen.

Føler jeg er litt på utur med treninga, siden jeg ble så dårlig forrige uke... men det er ikke sikkert kroppen min er enig i det. kanskje det var helt riktig med en rolig uke? Spiller ingen rolle egentlig, for nå er jeg i gang igjen. Har ikke hatt barnevakt, så det ble rulle både i går og i dag.
Litt flau over gårsdagens økt, men litt morsomt også..
Trenger jo ikke fortelle i detalj, men kan jo si så mye som at hvis man setter på skruen på hurtigkoblinga feil vei...ja, da kan faktisk bakhjulet dette av.. og det er en litt "spesiell" opplevelse med 120 i fekvens..
Nok om det.
Burde jo absolutt sykla ute nå, men uten barnevakt lar det seg ikke gjøre.. opp på rulla igjen i dag.. med skruen riktig vei, så den passer ånkli inn i sporet liksom..
Ønsker meg selv lykke til.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar