fredag 15. april 2011

Snart helg..

...og jeg tror det blir en bra en.

Endelig er våren her og alle syklistene har satt rulla på loftet.. alle untatt meg.
I går ble det 2.15 med lav puls og i dag 1 time med høy frekvens og høy puls.
I mårra skal jeg ta det helt med ro..slappe av og kose meg og på Lørdag skal jeg teste formen skikkelig.
Jeg SKAL klare å henge med.
Må bare legge igjen alle bekymringer i bilen og fokusere på hvor mye jeg faktisk har trent i vinter.

Ronde Van Berg går i Stavern, i områder jeg har vært hundrevis av ganger og trives kjempegodt..
Er kroppen som den var forrige helg blir jeg veldig glad..jeg må bare prøve å få med hue fra start.. ikke vente 3 mil med å bli komfortabel. Da har toget gått for lenge sia.
Blir morro.. tror jeg





I mårra skal Sara til tannlegen for første gang, det kan bli en prøvelse for store og små.
Ønsker tannlegen lykke til!!   

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar