fredag 22. april 2011

Påskeferie

....Ja, detta var virkelig dagen for rulletrening i stua gitt.
Bikini på verandaen hele dagen også sykling i stua på kvelden. Føltes litt feil, men sånn måtte det bli i dag.
I stede for langtur har jeg hatt huset fullt av glade unger. Vaffelsteiking på verandaen til lunsj og store mengder pølser til middag.. og jammen ble godeteriskuffen tom også.
To utslitte små troll som stupte i seng og sovna på 30 sekunder i kveld.

Har ikke blitt så mange timer trening denne uka, men er i grunn fornøyd likevel.
Søndag hadde Hege og jeg en rolig tur over åsen og rundt sjøen. Brukte lang tid og kjørte roilg og forsiktig.
Mandag tok jeg fri.
Tirsdag sykla jeg til jobb.. rolig til og ikke fullt så rolig hjem.
Onsdag sykla jeg Enebakk rundt. Gøy med litt nye omgivelser og nye romper å henge bak.. Motiverende og fin tur.
I dag har jeg kjørt 4x10 min på terskel.. dævva nesten og er godt fornøyd med at jeg faktisk overlevde.
I mårra skal jeg ut på langtur altfor tidlig, så nå er det tid for soving..
Lørdag tar jeg fri og Søndag er det vårsprinten i Feiring.
Gleder meg veldig til å kjøre temporitt med ny, snørrgrønn sykkel..





Jeg synes påskeharen er dritstygg, har alltid vært skeptisk til denne skapningen.. men måtte jo bare late som han hadde vært her og fylt opp eggene til ungene..
Seriøst, hadde jeg fått nattbesøk av denne karen, tror jeg ganske sikkert jeg hadde dødd av skrekk..

God natt!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar