søndag 17. april 2011

Ronde Van Berg

Jaa.. det var det..
Hva skal jeg si....? Mareritt fra start til mål i grunn. Sto som vanlig altfor langt bak da starten gikk, men kom greit inn i det.. Hang greit på og bestemte meg for å klore meg fast så lenge som mulig..føltes helt greit, selvom farten kanskje var litt høy.
Desverre varte ikke gleden så lenge..etter bare noen km var det velt..selvfølgelig rett foran meg. Måtte av sykkelen..og siden jeg lå såpass langt bak i feltet, tok det ikke mange sekunder før hele feltet var laaaangt oppi bakken. Da jeg så at de som var bak meg brøyt, vurderte jeg å gjøre det samme..men valgte å prøve. Vi var bare 5 jenter som starta..Hu ene måtte gi opp etter velten, så da var det meg og 3 til igjen foran..
Så litt mørkt på det, da jeg så feltet forsvinne lenger og lenger vekk.. men så etter noen km datt det av en Nanset-junior.. vi kjørte nesten en runde sammen. Ble superglad da jeg så at to av jentene også hadde gitt opp hovedfeltet.. men selvom vi så dem laaaangt der framme, tok det laaaang tid å nå fram.
Jeg veit ikke med han Nanset gutten, men jeg persa i allefall på mila i dag. Var så sliten da jeg endelig trilla opp bak jentene at jeg trodde jeg skulle dævve. Så da var vi 4.. plukka en enslig Sandefjord mann..og etter en liten stund til tok vi igjen to til.. Nå var alle 4 jentene samla og sånn ble det helt til mål..
Vi ble tatt igjen med en runde og innimellom gikk det latterlig sakte, men jeg hadde ikke mer å gi i dag.
Hadde sykt lyst på Ipad i dag.. Det var premien til første jenta over mål..
Bakkespurt...hmmm..jeg brukte litt tid på å tenke og fundere på hvordan..og jeg var faktisk klar.
Lå som nr to opp bakken og var veldig forbredt på at det kom til å komme ei opp på sia. Jeg tenkte å hive meg etter.. Thrude kom, og jeg kasta meg etter. Så gikk det skeis.. Avstanden ble altfor stor og jeg hadde ikke sjangs.. Annie var sliten (etter en helt rå tur.. fytti katta hu har dratt mye i dag...) og Cecilie fikk krampe, så da var det meg og Thrude..men hu ble for kjapp for meg gitt. Ble dritsur.. Haha..
Men kanskje jeg har lært et og annet i dag..?

Hadde med Hege i dag. Veldig fint å ha noen å prate med i bilen.. noen å dele nervøsiteten med.. noen til å få meg på positive tanker. Ikke minst noen til å ordne med flasker, startnr osv.. og til å ta bilder.

Veldig hyggelig at mamma og lillesøster også plutselig sto på siden og heia helt villt.. Får litt ekstra krefter da.

Avslutta med en diger burger i Larvik. Det var sykt godt. Har ikke spist "søplemat" siden jul..
Kom hjem til to glade barn som har hatt en fin dag hos farmor og bestefar. Godis og tegnefilm til kl ti ikveld, begge sovna med et smil på 30 sekunder. er det noen sak. :o)














Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar