tirsdag 17. mai 2011

17, mai 2011

Sliten...
Treningsfri i dag....
I går gnudde jeg litt i kopperudåsen.
Liker at det går så greit i bakkene nå.
Får virkelig håpe jeg sier det på Lørdag også. Er ikke helt overbevist om det...
Minneåsen på Søndag får bli som det blir.. skal gjøre mitt beste, men der kommer jeg garantert til å få problemer.
Er veldig spent på tempoen. Den gleder jeg meg til. Det er liksom veiene mine, svingene mine og ikke minst vakter og publikum jeg kjenner...jeg skal gjøre alt jeg kan for å ikke skuffe alle de jeg har skremt ut i løypa på strategiske plasser for å hyle meg fram. Jeg lover å trå som en gal. Trenger penger også når jeg tenker meg om.. Pengepremie helt ned til 10.plass faktisk...
Ungene skal til Farmor og Bestefar-Arnfinn, så alt ligger til rette for 100% fokus i helga.

http://eidsvollsykkelklubb.org/eidsvollrittet-2011.aspx

I dag har vi hatt en fin dag. Litt kjipt å se ut da vi sto opp og så alt vannet.. så for meg en klissvåt dag med kalde, sure unger.. men sånn ble det jo slett ikke.. Her er dagen vår:

Lillesøster Synne Sofie

Rosarussen fra Bjørnsrud skog



Sjølveste bygningen

Hælle dussen lissom....

Njaaaaa... skeptisk


1-2-3... bade




Hurra!

Verdens vakreste Sara

Lillesøster

Henriksen min





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar