onsdag 11. mai 2011

Endelig min tur!

Megamila

Jeg veit formen er mye bedre enn i fjor og jeg veit at sykkelen min er helt rå..i tilegg har jeg jo starta noen temporitt nå, så jeg veit jo litt hva jeg går til...likevel var jeg som vanlig helt ødelagt av nerver før start.
Gikk helt rundt meg selv og psyka meg vel ratt enda mer ned..
Fikk varma opp bra til en forandring og trilla bort til start.. Fant ut at jeg måtte kjøre uten computer..
Den virka plutselig ikke.
Stod på start og skalv og trodde vel nesten jeg skulle svime av, men kom meg da ut i løypa tilslutt..
Ante ikke hvor fort det gikk, men klemte på fra start. Turte ikke slippe opp noe før vending..
Jeg var ganske sikker på at jeg hadde nærma meg Tina litt, men så vrengte styret seg litt for meg i vendinga og jeg var en tur ute i grusen.. Tapte nok litt på det..
Jeg så fortsatt rompa til Tina der foran og bestemte meg for at jeg skulle prøve å nærme meg.
Føltes som jeg klarte det.
Martine kom i en syk fart inn mot vending og jeg fikk panikk for å bli tatt igjen.
Tenkte at det måtte briste eller bære.. kneppa om og gnudde på enda litt til.
For første gang klarte jeg å tenke litt på hvordan jeg plasserte meg i veien..jeg lå liksom ikke klint inntil høyre som jeg pleier.
Et par km før mål sto Janne. Hu skrek og hoppa. Hørte ikke hva hun sa, men hun så glad ut..så jeg tro på alt jeg hadde..
Så på klokka og skjønnte at jeg kom til å sette ny pers.. og jeg så at jeg hadde kommet enda litt nærmere Tina og hu som starta før henne..
Jeg beit tenna sammen og tok ut resten.
Veldig irriterende at jeg ikke så på klokka før etter at jeg hadde stoppa og hengt over styret noen sekunder. Stoppa den på 14.28, men visste at det var altfor seint..

Så viste det seg at tidtakingsystemet hadde brutt sammen, så vi fikk ikke tidene våre.. Litt irriterende.
Eneste jeg visste var at jeg hadde slått Emma og Tina og at tia mi var bedre enn 14.20..
Så begynnte folk å snakke om at jeg kunne være vinnern.. Gadd ikke tro på det.. Dro hjem og venta på resultatene, men de kom ikke..

Ble ingen dårlig start på dagen da jeg så denne:

http://idrett.speaker.no/organisation.asp?id=53915

I dag har det vært en litt i ovekant slitsom dag på jobb, rett på sykkelen og ut på langtur. 12,5 mil tror jeg det ble.
Hviledag i mårra.
Soving nå.

Bilder fra en fin helg med masse glade unger på sykkelskole:

http://www.eub.no/bildeserier/article5600754.ece

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar