søndag 29. mai 2011

...Søndagsliten

..Nå kom jeg akkurat hjem etter en morsom tur til Hovden.
Har sykla Kristiansand-Hovden sammen med Reaper Racing og Bogafjell..
Siden det er så lenge siden jeg har skrevet noe her, så får jeg ta denne helga litt senere.
Starter med eidsvollrittet jeg..
Det starta fredag 20 mai med 14,9 km tempo. Jeg hadde gleda meg lenge til akkurat det, men da dagen endelig kom følte jeg meg helt elendig i hue.. fikk ikke fokus og syns ikke jeg fikk til å varme opp engang. Hadde tenkt til å droppe det, men stillte til start med veldig lite tru på å få til noe som helst..

Jo kom bort å "rista" litt i meg rett før start..Ble enig med meg selv at jeg faktisk hadde kjempelyst til å sykle fort.
Hadde ikke computer denne gangen heller, men følte faktisk at jeg fikk god fart og rytme tidlig.
Underveis fikk jeg 8-9 sekunderinger..Kjell Gunnar har steinkontroll på tider og tall og noen ganger virker det som han klarer å være på flere steder samtidig. Gull verdt å få hjelp av han underveis..

Følte selv at det gikk sakte og jeg var skuffa over at jeg ikke klarte å konsentrere meg om det jeg skulle. Lå hele tiden mellom 8 og 11 sekunder bak Bjørg.Eva..prøvde å trå på, men det gikk tungt i vinden. I svingene bort til Nordmokorset gikk det altfor sakte og i rundkjøringa var jeg nesten nede i 0.
Sleit meg bort til brua over toglinja..men det var det slutt.. 1 liten km igjen til mål og det var så vidt beina gikk rundt.. I lange tider nå har jeg titta inn på oppløpet og gleda meg til å kjøre knallfort inn der..også fikk jeg ikke til..
Da jeg kom til mål var jeg 10 sekunder bak Bjørg.Eva fortsatt og var fortsatt skuffa.. Det jeg ikke visste da var at hu hadde vinni og at det faktisk ikke var noen i mellom oss..
Jeg ble nr 2. kom på pallen og fikk med meg 1500kr. Det hadde ikke gått sakte i det hele tatt, det var bare noe jeg følte. Nå er computeren på plass igjen for jeg klarer tydeligvis ikke å føle farten uten den.

http://eidsvollsykkelklubb.org/Filer/Eidsvollrittet2011/Resultater_Tempo.PDF

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar