lørdag 14. mai 2011

Gode dager..

Endelig helg!

Ble litt småsyk før helga og ble litt bekymra for at jeg skulle bli ånkli dårlig igjen.
Starta meg magekramper denne gangen også..
Torsdag ble jeg i senga og på fredag var jeg nesten i orden igjen.
Ingen trening på torsdag. I går satt jeg to og en halv time på rulla..

I går kveld ble det superseint i seng både på meg og unga, så vi sov godt og lenge alle sammen i dag.

I dag var det tempoløypa til Eidsvollrittet som sto på planen. To runder. Jeg klarer ikke la være å smile når jeg får den lille, sinte, grønne kompisen min opp i fart. Er sååå fornøyd med den sykkelen!
Gleder meg veldig til den tempoen på fredag, men fant ut at løypa er ganske lei til tider.. noen kneiker som liksom er akkurat så lange at det blir litt trøblete også går den rundt, så man får liksom alle vindretningene.
Håper det ikke blåser så mye som i dag...
Titta innover oppløpet  bak gjerdet...Heeelt rett og lang strekke... kjenner jeg får ståpels på hele kroppen av å tenke på det. Har veldig lyst til å sykle kjempefort inn der på fredag.

Håper veldig på masse kjentfolk rundt i løypa!!!

Ble sliten og gira i dag.. Under en uke igjen.

http://www.eidsvollsykkelklubb.org/eidsvollrittet-2011.aspx

Etter en dusj tok jeg med unga til Jessheim for å se Arthur 3

Tror unga koste seg, men jeg syns den var laaaaang og bråkete. Klarte likevel å sovne flere ganger.

Nå i kveld har vi liggi på sofaen og sett enda en film..


I mårra blir det kjempelang tur, så nå skal jeg sove litt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar