lørdag 2. juli 2011

En veldig enkel konklusjon

Jeg har aldri vært og kommer heller aldri til å bli en jogger..
Etter 4 dager treningsfri måtte jeg gjøre noe.
Er på helgebesøk hos storesøster i Arendal og har ikke med meg sykkel..
jaja, på med joggesko og ut i lysløypa..

Kjempefin turløype i skogen.. ble vel ca 9 km på meg. Strålende sol og glade bein.
Syns det gikk helt greit helt til jeg møtte den første ånkli jogge-mannen.. han liksom bare spratt forbi.. jeg ble litt flau, men klemte på litt videre.. tenkte at han sikkert jogger hver dag og løper maraton og sånn..
Møtte en gammel dame med hund. Følte meg spreeeek...og liksom dansa forbi, helt til jeg møtte jogger nr to.
Æsj..følte meg som en teddybjørn.
mista litt motet.. ingen flyt, ingen fart, ingenting..bare kjedelig og klønete.
Møtte noen "mosjonister" og fikk litt trua igjen..
helt til det kom en barbiedukke av en gaselle svevende forbi..
Møkk.. bare å innse. Jeg ser akkurat så teit ut som jeg føler meg der jeg klamper avgårde på dollybeina mine..snubler og vingler. helt greit med litt forandring og bittelitt avveksling fra sykkelsetet.. men kun denne ene gangen.
Ja, jeg er både støl og solbrent!
jeg er en flodhest, men heldigvis en glad en.

I mårra skal jeg ut å sykle og jeg gleder meg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar