tirsdag 12. juli 2011

Jotunheimen rundt... igjen

Passe fornøyd..eller egentlig ikke.
Hadde maskinfølge hele veien og vant med 2-3 timer på neste dame..
men slo ikke rekorden som jeg hadde planlagt.
Den er på 14.34 og jeg kom inn på 15.11..så det var ikke nesten engang.

http://jotunheimenrundt.com/

http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/nrk_sogn_og_fjordane/1.7707950

http://www.sognavis.no/lokale_nyhende/article5665792.ece

Må trene mer..

Nei, jeg er vel fornøyd tror jeg. Egentlig fornøyd med å ha gjennomført hele turen i det latterlige været vi ble utsatt for utpå natta..
Trodde jeg skulle drukne.. da det gikk over, trodde jeg at jeg skulle fryse ihjel...og da det gikk over var jeg så sliten at tårene trilla.. men jada, jøss.. et kjempefint ritt. Gidder ikke si at jeg ikke skal være med neste år..for det veit jeg alt nå at jeg skal.

Dro tidlig avgårde for å få hvile og slappe av et døgn før vi skulle starte.
Tur i fjellet og masse søvn føltes veldig bra. Hadde ikke helt trua på dette her fordi magen hadde krangla i to dager.. heldigvis føltes alt veldig greit da jeg våkna på fredag morgen..(eller laaaangt utpå dagen)







Jepp.. så sto vi der da. "klare" til start... klokka var ni og det regna. Frista vel ikke så veldig å legge ut på 43 lange, kalde, våte mil... Måtte gå noen runder med meg selv, ringe mamma og gå noen nye runder.. sleit med å finne fokus.. Var dritnervøs.


Ole, konsentrert og fokusert rett før start..

Enkelte mer selvsikre enn andre.. og siden noen ikke klarer å gjøre i stand sykkelen sin selv, får andre det veldig travelt med sin egen rett før start. Takk, Jo!

ååååå, for et ekte smil..

maskiner




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar