torsdag 21. juli 2011

Is og brus

Koser oss i sola...

Vært på Langton i heeeele dag med masse hyggelige folk. To slitne, passe mørkebrune små troll på landing i sengene sine nå..
Ingen trening i dag, men en fin økt på spinningsykkelen i stua i går. 3x20 min på 80%..5 min oppe og 5 min nede. Veldig godt å kjenne at jeg er i gang igjen og at både hode, kroppen og beina er ivrig etter å trå fort igjen. Veldig fornøyd med å ha en sånn i stua. Unga ble litt bekymra, for de syns det så ut som jeg smelta..
Er veldig temposulten igjen nå og gleder meg til neste temporitt.

http://www.4dagers.no/baglercms.php?articleID=502
Tønsberg 4 dagers som er neste på planen..

Starter vel som vanlig med bakketempo opp slottsfjellet, så to fellesstarter og tilslutt tempo.
Ville vel ikke akkurat satsa kronene mine på denna litt for tunge rompa i bakketempoen, men jeg skal gjøre så godt jeg kan.
Jeg lover henge med så godt jeg klarer på fellesstartene også, for så å kline til å kjøre en knallbra tempo tilslutt... Så det så!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar