mandag 18. juli 2011

God sommer lizzom..

Ferie og sånn passe late dager..
Tok en tur på stranda, til tross for dårlig vær..



..men ikke trenignsfri.
 I går var planen å sykle en tur på kvelden.
Aner ikke hva som skjedde, men plutselig satt jeg på Mc Donalds med en diger burger i hånda..
Da vi kom hjem regna det komisk mye og ingen hadde lyst til å passe på trolla mine, så da måtte det bli innetrening.

Hadde ikke tenkt til å børste støv av denne doningen før til høsten, men sånn ble det ikke..
Veldig glad for stuas nyeste møbel. Mye bedre en å sitte på rulla og vingle.
Unga var også veldig fornøyde, for den bråker ikke..
10 min stående og 10 min sittende.. 2 timer gikk kjempefort. :o)




Oppslukt i SIMS mens mamsen driver med sitt...



jaaaa da, jeg kan også se at det kanskje har blitt litt mye snickers is i sommer, men det går vel over.

...Ååå så regner det akkurat like mye i dag.. men i kveld har jeg barnefri så da skal jeg skal jeg sykle uansett. Langt og lenge..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar