torsdag 24. mai 2012

...Liten tid til blogging for tia gitt.
Skal være litt forsiktig med å skryte for mye, men det kan hende formen muligens, kanskje, snart har planer om å bli bittelitt bedre.. kanskje..bare litt jaffal.



Siden sist har det blitt noen roligturer og to ritt..

Tirsdag var det 3.runden av UCK karusellen. Følte jeg måtte prøve enda litt hardere å klore meg fast i gruppa mi. Gikk fint lenge. Er veldig glad for at jeg helt klart merker at jeg er strkere i bakker i år..men likevel..over 40 i snitt ble for tøft for meg gitt.. datt av gruppa mi og fikk haik med gruppa som kom etter. Fikk en snittfart på 37,4 og er i grunn greit fornøyd med det.
Er jo tross alt ikke helt mann.

I går var det Re-tempo`n som sto på planen. 3 mil lagtempo. I år fikk jeg kjøre med Thrude og Anny. Jeg og Hege heiv oss i bilen etter jobb og kjørte nedover...Endte med å kjøre alvorlig feil. 10 minutter til start så jeg svart på det..men så fikk vi øye på en kar med temposykkel. 5 minutter før start var vi der. Fikk hjelp til å gjøre klar sykkel, startnr osv.. glemte å drikke, rakk ikke varme opp, rakk ikke sjekke om klokka virka osv.. De andre jentene sa jeg kunne ligge bak til vending så jeg ble varm. Snillt!! jeg tro på og fikk strekk i lysken etter ca 50 meter...klokka virka ikke..sensoren satt på feil side. Møkk!!
Prøvde å hjelpe til så godt jeg kunne, men jeg sleit så sinnsykt. Jeg har aldri hatt så vondt på en tempo før. Var litt deppa da vi kom til vending, for jeg følte det hadde gått så sakte. Tok feil, for det hadde egentlig gått ganske fort faktisk. Leda med 1 minutt på de andre jentene..(Camilla, Gunn og Monica)
På vei tilbake var ikke vinden så snill og jeg fikk seriøst trøbbel.
Tok mikroskopiske føringer og trodde jeg skulle dævve, men var fast bestemt på å trå alt jeg kunne.
Veit jeg ødla litt. Tia kunne blitt bedre hvis jeg hadde vært i den formen jeg skulle vært nå..men vi vant med 20 sek. Kom på 9.plass av totalt 19 lag. Kun to reine damelag med.

Jeg døde ikke og kom meg fort til hektene igjen..helt til jeg satte meg i bilen og skulle hjem.. Håra på arma reiste seg, pulsen dundra og hodet eksploderte nesten..Trodde jeg skulle bevime.. Så vrengte magen seg og det var ingen annen utvei enn å hoppe bak en stein..
Som en ekte prinsesse lissom..


Sånn ellers er jeg litt over middels misfornøyd med at jeg savner den grønne tempomaskinen veldig..men det vil jeg ikke si til noen da, for jeg må jo ikke finne på å begynne med utpsyking av meg selv lissom.
Vingler som ei huggærn høne rundt i veien.. Får håpe det er vindstille resten av sesongen også dukker jeg nok opp med en svart Trek neste år..


Idag prøvde jeg å kjøre gjennom tempoløypa igjen.. Bakken gikk fint i dag, men det var vind...så jeg ble sint og dro hjem. Skal kjøre gjennom en gang i mårra også tror jeg..
Håper bare magen slutter å tulle og hodepinen roer seg bare bittelitt. Da hadde lissom alt blitt litt lettere..
Har satt meg et mål for tempoen på lørdag. Veit sånn ca hva jeg er god for akkurat nå.. Fellesstartene blir morro tror jeg..



To stk gir på lading!

Har litt trøbbel med skoa for tia.. spesielt når det er varmt..da blir de trange og vonde. Vurderer nye, men veit ikke helt hva jeg skal velge.. Har lurt litt på om dette kan være noe:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar